Välkommen till vår pub!

sista fredagen i månaden kl. 19-22

Den som dricker öl sover gott.
Den som sover syndar inte.
Den som inte syndar kommer till himlen.
Så drick öl!

Ta denna inbjudan och det skämtsamma Luthercitatet som en uppmaning att gå med i Segerstads Hembygdsförening år 2018. Puben är nämligen bara öppen för medlemmar! Både små och stora faktiskt. För de små finns Festis och något roligt att få ur nedersta lådan i det stora skåpet. För den som är under tjugo år och för den som föredrar alkoholfritt finns det självklart alltid goda alternativ! Välkommen till trivsel och gemenskap.

Stöd Segerstad genom ett medlemskap och gör din hembygd till en ännu bättre, tryggare och roligare plats att leva på. Årsavgiften gäller per hushåll och är 150 kr. Sätt in på bg. 279-5235 och glöm inte namn och adress.

Vänd dig gärna till någon av oss med tips och förslag på vad vi skulle kunna göra. Hör av dig om du själv skulle vilja hjälpa till med något under det nya år som kommer.

Vi välkomnar er till ett nytt år 2018!

Medlemsskap i Hembygdsföreningen

150 kr per hushåll. Swisha till 123 401 1201